Gunbrick








Zaufali nam


Skanowanie antywirusowe

Skanowanie antywirusowe

Gunbrick

Ocena: 3

Zręcznościowe AND iOS 

Gunbrick


Pełna humoru, dwuwymiarowa gra zręcznościowa, która łączy w sobie elementy z gatunków takich jak platformówka, strzelanka i puzzle. Gunbrick, opracowany przez ekspertów z Nitrome, przedstawia szaloną wizję przyszłości, w której ludzie używają metalowych skrzynek do podróży. Wspólne dla wszystkich jest to, że taki ruch klatki piersiowej z jednej strony jest zredukowany na bok, a jeśli nie potężna broń, która ma cechę w tym wyjątkowym sposobie transportu, byłaby bezużyteczna. Właściwie używana broń to nie tylko skuteczna broń dla różnych wrogów, w tym ciekawskich policjantów i mutantów, ale także urządzenie do zmiany przycisków i otwierania pozornie zamkniętych przejść. Dzięki niemu gracz może również wykonywać skoki, a nawet pływać w powietrzu. Celem zabawy na każdym z kilkudziesięciu kart jest osiągnięcie celu w jednym kawałku. Rozgrywka wzbogacona jest o proste ekologiczne zagadki oraz ciekawe i zabawne bitwy z bossami. Nie można ignorować estetycznego, dwuwymiarowego projektu graficznego i muzyki Eirika Surke.

Gunbrick - dwuwymiarowa gra zręcznościowa, za którą odpowiedzialny jest zespół Nitrome. Zainstalowaliśmy metalowe pudełko, które może obracać się o 90 stopni w prawo lub w lewo i strzelać z pokładu. Używamy tych prostych środków, aby przełamać typowe platformy.

0 komentarzy

Dodaj komentarz