A Good Snowman Is Hard To Build








Zaufali nam


Skanowanie antywirusowe

Skanowanie antywirusowe

A Good Snowman Is Hard To Build

Ocena: 5

iOS Logiczne PC AND 

A Good Snowman Is Hard To Build


Niezwykła gra logiczna stworzona przez małe niezależne studio Draknek. Jak sama nazwa wskazuje, zadaniem jest zrobienie bałwana. W trakcie gry wyciągamy kulki potwora ze śniegu i układamy je we właściwej kolejności. Bałwan składa się z trzech takich piłek - jego podstawa jest największa, w środku jest nieco mniejsza, a powyżej jest głowa, najmniejsza z nich. Co gorsza, droga do mety często napotyka przeszkody - kluczem do sukcesu jest unikanie różnych piłek, aby zebrać odpowiednią ilość śniegu i ułożyć je we właściwej kolejności. Warto zauważyć, że w "Dobry bałwan jest trudny do zbudowania", idole nie zawsze są całkowicie zbudowane od zera - od czasu do czasu musimy poprawić na przykład istniejące. Wszystko to zostało zaprojektowane z prostym, ale uroczym i atrakcyjnym wyglądem graficznym.

Interesująca zagadka z małego studia Draknek. W produkcji grasz potwora, który czołga się na następnych deskach i przykleja się do bałwanów. Zadanie jest utrudnione, między innymi, różnymi przeszkodami na pewnym poziomie lub koniecznością umieszczenia piłek w odpowiedniej kolejności.

0 komentarzy

Dodaj komentarz